Varen ble lagt i handlekurven din

Dette sier våre kunder

Klikk her Lukk
Fri frakt og retur Rask levering Prisgaranti Gratis hjemlån Book time
Fri frakt og retur Rask levering Prisgaranti Gratis hjemlån Book time
Lukk søkefelt

Trenger du hjelp?
Kontakt kundeservice

Bestilling, betaling, frakt og leveranse

Vårt mål er å tilby en bedre kjøpsopplevelse og bedre kundeservice enn du får i en hvilken som helst annen fysisk smykkebutikk. Vi tilbyr derfor GRATIS frakt og retur for alle bestillinger til adresser i Norge.

Å gjøre din første bestilling på Tesori.no er en trygg, enkel og oversiktlig prosess:

BESTILL

  • Når du har funnet frem til smykket du ønsker å kjøpe, klikker du «Legg i handlekurv». Merk at for ringer må du først velge størrelse. Du kan selvfølgelig fjerne det fra handlekurven når du måtte ønske.
  • Når du er klar til å betale, klikker du på «Til Kassen».
  • I kassen vil du finne en oversikt over det du har lagt i handlekurven. Her fyller du inn navn, adresse etc. Merk at du ikke behøver å logge inn for å kunne handle hos oss.

P.S. Ikke glem å forsikre deg om at du har valgt riktig størrelse dersom du har valgt en ring.

Så snart bestillingen din er gjort, vil vi sende deg en bekreftelse via e-post til adressen du har oppgitt.

Merk! Dersom du ikke ønsker å betale med kort, ta kontakt med  oss for instrukser for overføring til konto.

 

FRAKT

Vi sender smykkene gratis til deg og vi benytter Postens «Smartpost» for alle våre forsendelser. Smykkene er selvfølgelig forsikret. Forsendelen er anonym, slik at vi ikke ødelegger en eventuell overraskelse.

LEVERINGSTID

Vi har mange varer for umiddelbar levering. Andre produkter, slik som allianseringer og gifteringer, må du påberegne 14 virkedagers levering for. Vi vet at det er litt lenge å vente, men vi vet at smykket du får vil være verdt ventetiden.
Det vi garanterer deg er at leveringstiden ikke blir lengre enn det som er oppgitt.

MERK:

  • Vi belaster ikke ditt betalingskort før smykket ditt er produsert og på vei til deg.
  • Krav om erstatning for ødelagte eller savnede varer må gjøres via vår kundeservice innen 10 dager etter at varen er sendt fra oss. Ødelagte varer må returneres ved å benytte vår standard prosedyre. Du må merke pakken med «Ødelagt vare» og gi både Tesori og Posten øyeblikkelig beskjed dersom det ser ut som om pakken er ødelagt eller det ser ut som om den har blitt forsøkt åpnet.
  • Alle bestillinger må godkjennes av Tesori/kortselskap før de sendes. Derfor kan små forsinkelser oppstå, og vi forbeholder oss retten til å ikke levere dersom vi finner at adressen ikke er sikker, slik som f.eks. postbokser, forretningsadresser, hoteller osv. I slike tilfeller vil vi kontakte deg i løpet av 24 timer etter at bestillingen er foretatt, slik at du kan oppgi en alternativ adresse.
  • Når du foretar en bestilling, beregner vi forsendelsesdato på bakgrunn av tilgjengeligheten for varen du har bestilt, og din adresse. Alle detaljer vil kommer klart frem i din ordrebekreftelse.
  • Tesori tilbyr gratis leveranse for alle produkter, men husk at du selv er ansvarlig for kostnadene og sikkerheten dersom du skulle ønske å returnere produktet, bortsett fra i tilfeller der vi har sendt deg feil produkt eller produktet er skadet. Du er også ansvarlig for returkostnader i tillegg til nye forsendelseskostnader dersom du vil bytte størrelse på ringer. Vi benytter Postens «Smartpost» for alle våre forsendelser.
  • Du er også selv ansvarlig for at produktet ikke skades eller forsvinner ved retur til Tesori. For en sikrest mulig retur, anbefaler vi å bruke Postens «Rekommandert A-prioritet»,  «Smartpost» eller «Ekspress over natten».Husk og alltid benytte standardskjemaet for retur, og å fylle ut angrefristskjemaet.

Vi belaster deg kostnadene for ny forsendelse når:

  • Du returnerer en vare for å bytte den med en annen vare
  • Du returnerer en ring for å endre størrelsen
  • Du returnerer en vare for å få den reparert under livstidsgarantien
  • Vi må belaste deg for administrative kostnader dersom du returnerer et spesialtilvirket smykke. Spesialtilvirkede smykker er smykker som ikke er en del av vårt lagerutvalg, og som er spesiallaget for kunden. Les mer om det her.
    I slike tilfeller vil vi også belaste deg kostnader for utført arbeid og medgåtte materialer.Dette er regulert i § 16 i den norske angrerettlovens for salg av særskilt tilvirkede gjenstander.Merk at du disse tilfellene selv er ansvarlig for kostnadene med å frakte varen tilbake til oss.

Du er også selv ansvarlig for at produktet ikke skades eller forsvinner ved retur.

Del denne artikkelen

Populære smykker og nyheter